..így kell egy jó (ingyen)reklámot csinálni :))))
Megautóztatta a jerezi versenypályán feleségét egy utcai Hondával az exversenyző Riccardo Patrese. A kör végére majdnem elváltak.
Riccardo Patrese, a hajdani Forma-1-es versenyző múlt hétfőn Jerezben kipróbálta a Forma-1-es csapat tavalyi autóját, majd levezetésnek körbevitte feleségét is egy utcai Honda Civic Type-R-rel.
Susi az első kanyarban már sikolt, a harmadikban kiabál, aztán könyörög, a csúcsponton beint férjének. (A haja mozgásán látszik, milyen éles kanyarokat vesznek.)
”Riccardo, ez kezd nagyon nem vicces lenni, örülök, hogy együtt mehetünk, de ez nem a Forma-1-es autó. Istenem, mondtam, hogy menj lassabban, nekem gyerekeim vannak otthon, akik várják az anyjukat. Fékezz már, megőrültél? Az Isten szerelmére kérlek, Riccardo! Ki akarok szállni! Csak ezt ne, kérlek! Te teljesen hülye vagy, menj a picsába! Rám jön a hányinger, ha te vezetsz!”
A végén veszik észre a kamerát, az asszony hisztérikus vihogással reagál. A boxba érve Patrese rákérdez, hogy tényleg felvették-e, az asszony már válással fenyegetőzik.
Az 54 éves Patrese 1977 és 1993 között volt Forma-1-es versenyző. 256 nagydíjon állt rajthoz, ami rekord volt, míg idén júniusban a hondás Rubens Barrichello meg nem döntötte [1]. Az F-1-tesztet valójában fájdalomdíjként kapta.
A Shadow, az Arrows, a Brabham, az Alfa Romeo, a Williams és a Benetton színeiben versenyzett. Hat futamgyőzelmet, 37 dobogós helyezést ért el, nyolcszor indult a pole-ból, de világbajnoki címet nem tudott nyerni.
Lesd meg a videót !!!!!
(forrás : sportgeza.hu)
szeptember 20th, 2008 at 12:35
Petike!
Isten vagy! 😀
szeptember 21st, 2008 at 17:46
🙂
szeptember 21st, 2008 at 21:43
Nem semmi a videó!
Eszembe jutoot róla egy eset, Peti talán még emlékszik rá, amikor egy lány, akit most nem nevezek meg, a holland vidámparkot simán kibírta, de a hazautat a WV bogárral nem.:-)
szeptember 22nd, 2008 at 19:08
….nembírta szegény az autómata bogár negyvenvalahány lovának a tombolását…puhapöcs…öööö ….vagy talán puhapöcök 🙂 🙂 🙂
persze hogy emlékszem !
szeptember 22nd, 2008 at 19:11
ja és Viktorom,tudom hogy már nagyon-nagyon régen volt de a Bogár az Vw és nem Wv !
…naja,öregszel…romlik a memó és a látás is 🙂
szeptember 23rd, 2008 at 21:06
Peti, szerintem bekaphatod a puhapöcökkel együtt!
Tudod van ilyen autóm, aminek az elején van egy “W” …és ugye gondoltam hogy izé…azért beírtam a google-ba, nehogy rosszul írjam, és valami kis gyökér belém kössön, és láss csodát, talált egy csomó ilyen kifejezést. Ma beírtam úgy is, hogy megcseréltem a két szóbanforgó betűt, és úgyis volt találat. Persze ettől függetlenül, elhiszem, hogy úgy helyes, ahogy Te tudod, és az eszembe vésem, de emlékszem rá, hogy nem volt mindíg ilyen szupi a helyesírásod, de én sose piszkáltalak miatta. Legalábbis amiatt semmiképp. Ebben biztos nem csal a memóriám…vagy tévedek?
szeptember 24th, 2008 at 18:30
..nesze bakker,csakazért is : V mint VOLKS és W mint WAGEN azaz Volkswagen (Népautó a gyengébbeknek)
🙂 🙂 🙂 🙂
szeptember 25th, 2008 at 07:13
Nem feladatom megvédeni Istennyilát, de pötyögd be a google-be a Wolksvagen-t és meg fogsz lepődni!!! 😀
szeptember 26th, 2008 at 10:52
Köszi Kalty.
Peti elolvasta az üzenetemet, de valószínüleg nem értette azt meg. Talán óvodás cimborám, akit a dömperrel toltam a Barcika téren 197…valahányban, biztosan emlékszik rá, hogy az iskolában nem tanultunk német nyelvet, így hiába tudom, hogy a volkswagen szó népautót jelent, sajnos eddig nem voltam tisztában vele, hogy kell azt helyesen leírni. Máskülönben meg nincs közvetlen összefüggés a lóerők száma, a menet közben fellépő rázkódás és a kanyarban fellépő centrifugális erő között, ami valamely oknál fogva az utasok gyomrát jobban megterheli, mint azét aki az autót vezeti. Kihányhatod a beled a játszótéri könhintán is, pedig azt csak Pistike tekeri a kis kezével, ami szerintem kb. 0,2 lóerő maximum.
szeptember 26th, 2008 at 11:15
Azért ez vicces, vagy inkább érdekes…
… mármint, hogy Patrese és a Honda esetéből hogyan jutottunk el a VW-n keresztül Istennyila dömperéhez! 😀
Tetszik!
Egyébként, ha annak idején esetleg Petikét is meghánytatod párszor egy-egy dömperes kanyarodás közepette – azzal a kevés lóerővel, amivel a 70-es években bírtál -, biztos nem alakul ki ez a vita! 😀
A cetrifugális erő persze mindenkire ugyanúgy hat, de a vezető tudatosan, vagy tudatalatt már készül rá a manőver előtt vagy alatt, míg az utasokat – különös tekintettel az anyósülésen helyet foglalót – ez meglepetésként éri!
Szerintem ennyi, de folytassátok nyugodtan, legalább történik valami a blogon… 😀
szeptember 28th, 2008 at 05:55
Szerintem meg mind buzi, ki nem Hondát hajt!
😀