Mi a DID?

A szállítmányozó cégek részéről felmerült igényre való tekintettel - miszerint fokozott védelmet kívánnak biztosítani nagy értékű szállítmányaiknak - létrehoztuk a DID-rendszert, amely egy nemzetközi rendszer, azaz szoftver és módszer együttese.

Driver Identification Database: Sofőr Azonosító Adatbázis, mely lehetővé teszi a rendszerbe önkéntesen belépett sofőrök ellenőrzését és a tevékenységük alapján történő szűrését.

A rendszer célja a magasabb fokú biztonság elérése és a szakma jó hírének visszaállítása, a minőség biztosítása révén.

A fuvaroztatók számára azt a biztonságot nyújtja a DID-rendszer, hogy még az áru kiadása előtt megbizonyosodhatnak a sofőr személyazonosságáról. Ehhez a fuvaroztatónak rendelkeznie kell DID-kártya leolvasására alkalmas terminállal.

A speditőr cégek azáltal, hogy az alkalmazás feltételeként szabják meg a DID-kártya meglétét, eleve szűrni tudják az általuk alkalmazott sofőrök körét.

Az árufuvarozásban részt vevő sofőrök számára számos előnyt nyújt a DID-kártya birtoklása. Természetesen elsősorban annak bizonyítására szolgál, hogy az adott fuvaros jogosult a fuvarfeladat elvégzésére.

Emellett egy új munkahelyre való jelentkezéskor magasabb fokú megbízhatóságot feltételez a DID-kártya megléte egy olyan sofőrrel szemben, aki nem tagja a rendszernek.

 

Összegzésképpen úgy lehetne jellemezni a DID-rendszert, mint egy aktív "fehér listát", ami nyilvántartja a megbízható sofőrök körét, ám tartalmazza azokat is, akik ugyan bekerültek az adatbázisba, rendelkeznek kártyával, ám valamilyen incidens eredményeképpen már felfüggesztésre vagy kitiltásra kerültek.

 

MI A DID?? TAGSÁG SOFŐR REGISZTRÁCIÓ INCIDENS ÉS JOGORVOSLAT KAPCSOLAT
| Jogi Nyilatkozat | ©2008 SECTRAN Kft. Minden jog fenntartva!
SECTRAN Korlátolt Felelősségű Társaság
Bejegyezte: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
Székhelye: 1142 Budapest, Dorozsmai utca 193/b.
Cégjegyzékszám: 01-09-898341