SOFŐRREGISZTRÁCIÓ

DID ügyfélszolgálat és iroda

1142 Budapest, Dorozsmai utca 193/b.

DID Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36-1-784-6830

Nyitvatartási idő

Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
9-12
10-13
15-18
12-15

 

Igyekeztünk úgy kialakítani az ügyfélszolgálat nyitvatartási idejét, hogy mindenki megtalálhassa benne a számára ideális időpontot.

A hétfőt azon ügyfeleink részére hagytuk szabadon, akik igénylik a kiszállást és a helyszíni regisztrációt. Ez számunkra is kedvező, hisz így egyszerre több sofőr adatait vehetjük fel.

 

Ha Önök igényt tartanak arra, hogy a cégük telephelyén végezzük el az adatok felvételét, úgy:

- minimum 15 fő egyidejű regisztrálása esetében a szolgáltatást ingyenesen végezzük.

- 15 fő alatt 70Ft+áfa/km kiszállási díjat számítunk fel.

 

Amire a sikeres regisztrációhoz feltétlenül szükség van:

•  személyi igazolvány

•  lakcímkártya

•  útlevél

•  vezetői engedély

•  árufuvarozói engedély/nemzetközi árufuvarozói engedély

•  részletes szakmai önéletrajz

•  erkölcsi bizonyítvány

-  megrendelhető bármely postahivatalban, személyi igazolvány ellenében, ez 2.200 Ft pluszköltséget jelent

A felsorolt iratok eredeti példányára van szükségünk, fénymásolatot nem tudunk elfogadni. Az iratokat a helyszínen digitálisan rögzítjük.

A regisztráció során megadható egyéb adatok:

•  telefonszám

•  e-mail cím

•  4 jegyű PIN kód

A regisztrálásra jelentkező sofőrökről a helyszínen fényképet készítünk. Ez a fotó kerül majd a DID-kártyára, illetve a későbbiekben a DID-kártya ellenőrzésekor a fuvaroztató DID-partner terminálján is ez fog megjelenni.

 

Az adatok feldolgozása, a kártya elkészülése kb. 30 napot vesz igénybe.

 

Regisztráció költségei:

•  sofőrök esetében, egyszeri 5.000 Ft+áfa díjat számlázunk ki, amit csak abban az esetben kell megfizetni, ha a regisztráció sikeresen lezárult. Ezenfelül a sofőrt a későbbiekben semmilyen egyéb költség nem terheli.

•  a regisztráció díját utánvéttel téríti meg a gépkocsivezető, mikor átveszi a postástól a DID-egységcsomagot, ami természetesen magában foglalja a DID-kártyát is

A csomag tartalma:

•  személyre szóló, névvel, regisztrációs számmal és a sofőr fotójával ellátott myfair-kártya

•  csíptetős akasztó a kártya tárolásához

•  a SECTRAN Kft.-vel kötött szerződés másolata

•  Felhasználói kézikönyv

 

Letölthető dokumentumok:

•  Önéletrajz: .pdf letöltés

•  Regisztrációs adatlap:. .pdf letöltés

•  Sectran sofőrök belépési nyilatkozata: .pdf letöltés

•  Kivonat a bűnügyi nyilvántartásból: .pdf letöltés

 

MI A DID?? TAGSÁG SOFŐR REGISZTRÁCIÓ INCIDENS ÉS JOGORVOSLAT KAPCSOLAT
| Jogi Nyilatkozat | ©2008 SECTRAN Kft. Minden jog fenntartva!
SECTRAN Korlátolt Felelősségű Társaság
Bejegyezte: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
Székhelye: 1142 Budapest, Dorozsmai utca 193/b.
Cégjegyzékszám: 01-09-898341