Nem tudom ki hogy van vele, de nekem megvan az eheti jóság.

A  háttérkép legyen olyan, amire ha az ember ránéz, elöntse a melegség a szívét-máját.

Pteamwork

Például egy apróság szingapúrból, a törpék a pitben dolgoznak 😉

No Responses to “Heti háttérképem”

  1. Zaphod Says:

    Nagyon röhög!!! 😀

  2. Kalty Says:

    Ha, ha, de vicces!

    Ha a nigger kígyóját ráncigálnák, biztos nem tennéd be háttérnek! .-)

    Na de komolyan:
    Az tény, hogy a Ferrari végtelen szánalmas volt az egész futam alatt, de egy fogyatékost kigyúnyolni meg bunkóság!

    😀

  3. rush4you Says:

    én nem gúnyolódtam, csak nagyra értékelem a csapatmunkát 🙂
    niggerek kígyója állítólag nagyobb
    és hát az is igaz, hogy valahogy így a legelegánsabb visszaadni
    a “jogosulatlan” előnyt.
    mille gracie

  4. Kalty Says:

    Te mekkora gyökér vagy! 🙂

    Ez a hozzáállás egy kicsit sem szolgálja a versenysport érdekeit!

    Tarts egy kis önvizsgálatot barátom! .-)

  5. rush4you Says:

    na jó a vérszívás isteni dolog na 🙂
    van azért pár dolog amit nem értek ebben az ügyben:
    – miért is jó a lámpa (pláne ha az eset után egyből nyalira váltottak )
    – amikor felipe “muppetsó” massa a pit végén állt miért nem szedte le valaki a csövet, nem ismerem pontosan az idevágó szabályokat,de a józan ész ezt diktálná..tudod izzó karbontárcsa, csöpögő benzinnel, jujj de meleg!!
    ez azért meleg pite szitu volt, sokkal nagyobb gáz is lehetett volna.

  6. Kalty Says:

    A lámpa dolog egy ugyanolyan idióta fejlesztés volt, amihez hasonlót te is soxor láthattál, amikor nagy cégnél dolgoztál. Jön egy okos mérnök-ember, aki ezt sem tudja hol kell bemenni a boxutcába, de kitalálja a költséghatékony trendi mutatványt az íróasztal mögül. Összerakja, kiakasztja, aztán a vevő jól be is szüpűtyüli a játékot!

    Nem tudom mi az alapja a rendszernek, de ez úgy müködne tuti módon, ha a cucc érzékelné, hogy fent vannak a kerekek (!!!), befejeződött a tankolás (!!!) és biztonságos a pit elhagyása (!!!). Amíg ezek közül csak egy is hiányzik – az utolsó biztosan, de szerintem a többi is gáz – addig lesznek ilyen kalandok.

    Mindegy, de legalább trendi! Ki a f@szt érdekel, ha megdöglik pár ember a boxutcában vagy a versenyautóban, az a lényeg, hogy tuti ledes cuccunk legyen!

    A másik: Óriási mázlija volt a bandának, hogy a kígyó elég hosszan szakadt le. Ha mondjuk tőben adja meg magát, szegény Massa sokat költött volna plasztikai sebészre, ha egyáltalán túléli. Arról nem beszélve, hogy a kifröccsenő benzin-szerű képződmény biztos perzselő hangulatot varázsolt volna a pit szűk környezetében is.
    Így megúszták. A kígyóban maradt anyagot gyorsan kifolyatta a kolléga, majd megállt az utca végén várva a kígyóbűvölőket!
    Az mondjuk elég furcsa lett volna ha a ForceIndia szerelői felelősségük teljes tudatában odaugranak és kioperálják a Ferrari testéből a goauldot! 😀 A nigger bandája rögtön meg is óvta volna a meccset, hogy “jogosulatlan előny” meg “külső segítség igénybevétele”, aztán megint ment volna a vakarózás. Kinek hiányzik ez??? Jó volt ez így! Persze benne volt a risk, hogy az egész autó Massástól kigyullad, de ezért van a tűzálló ruha meg a poroltó! 😀

    Ím ígyen szólott Kalty

  7. Zaphod Says:

    Megérdemlik a mocsok digok….
    Amit ebben az évben mutatott az a csapatnak nevezett izé, azt pont bizonyítja, hogy csak azért voltak a csúcson, mert volt egy Jean Todd, meg egy Ross Brawn, kiknél ilyen fos mnka nem fordulhatott volna elő…

  8. Kalty Says:

    Zaphod barátunknak már megint igaza van!

    De ettől függetlenül örülni azért nem kell ennek a hibának. Az olyan hibáknak lehet kicsit örülni, ami szorosabbá teszi a világbajnoksági pontvervesenyt, függetlenül attól, hogy az incidens kivel történik.

    Ezért gyűlöltem a Schumacher korszakot, és ezért volt kurvajó az előző évad!

    Én például Raikkönen szurkolónak tartom magam, de behánynék, ha minden futamon hozná a 10 pontot. Az F1 vb akkor lenne fasza okosság, ha az utoló verseny utolsó körében dölne el, hogy Kimi a világbajnok! 😀

  9. rush4you Says:

    azért végülis jó irányba megy az F1, nincs kipörgésgátló, talán megint lesz slick gumi, és megpróbálják újból közelebb hozni a technikákat valóban ez a lényeg.
    Ja a másik, apróságokkal lehetne azért dobni a futamokon még..
    1 pont az leggyorsabb körért, stb..

  10. Kalty Says:

    Ja, az irány az jó! Leszámítva az ilyen “bezárom a boxutcát ha safety car van, oszt eriggyééé Kuvaitba tankolni köcsög” alapú idióta szabályváltoztatásokat! .-)

    Ez a “bonus point for the fastest lap” dolog nem is faszság!
    Fogadjunk, hogy nem te találtad ki!!! 🙂

  11. Zaphod Says:

    Ha a leggyorsabb körér pontokat osztogatnának, akkor Raikkönen már világbajnok lenne… őőőőő….. öccörös….

  12. rush4you Says:

    kuvaiton nagyon felröhögtünk 🙂
    valóban a boxos szabály baromság,bár nehéz helyette biztonságosabbat találni.
    bonus point meg asszem indyben most is így van, a jó szabályrendszert a többi sorozat ismeretében könnyebb
    meghozni. kimi nálam is nagy favorit, kár hogy mostanában trehany

  13. rush4you Says:

    na ez a kemény, nem anyám mézespuszja :
    http://www.formula.hu/f1/a-szingapuri-metrojarat-akadalyozta-webbert-a–sikerben-c23104.html
    metró vezérlésű f1, bos nem találtam link összesítőt vagy mi..

  14. Kalty Says:

    Na ez tényleg kemény! ( Mézespuszin befetrengtem 😀 )

    Elmondom mi lesz!

    A Red Bull óvást nyújt be a SZKV miatt (gyengébbeknek: SZingapuri Közlekedési Vállalat). Létrejön egy bizottság, meghallgatják az érintetteket, majd a szabálykönyvben foglaltaknak megfelelő módon a következő futamra 10 rajthelyes büntetést rónak a metróra, elveszik az SZKV eddig gyűjtött pontjait, és ezzel ők esélytelenné válnak a VB cím megszerzésére!

    Ezt a faszságot!

    Egyébként kell nekünk jövőre ez a szingapuri futam???

    OK utcai pálya, OK sötétben tapogatózás, de wazze, nem lehet bemenni a boxutcába, az aszfalt olyan kátyús, mint a Jászberényi út, szétpereg a kerékvető és itt-ott még a metro is előkerül!

    Értem én a merketing értéket, de ennyi erővel hagyjuk Mogyoródot, jövőre irány a Hortobágy, aztán szürkemarha-kerülgetéses F1 futamot rendezünk földúton, keresztül a 9 lyukú hídon! Nesze, faljad magyar virtus!
    Ha ők megtehetik, mi miért nem???

  15. rush4you Says:

    verseny a 4es metró alagútjában a végén meglepetés lassítóval? 🙂 tényleg, egy ekkora kikötőben nem igaz, hogy nincs iparvágány, az még dobna a dolgon.
    egyébként jófele váltott a metró, képzeld el ha 5ből visszadobta volna 2be 🙂
    valami olyasmit makogtak amúgy, hogy egy évig fognak megint készülni erre a futamra ( qrva sokba van ) és gondolom addig mécsessel világítanak, aztán egy napig újból nagykanállal eszik majd a zsírt 😀

  16. Kalty Says:

    Ne erre készülhetnek!

    Száljunk be mi is! A bevétel bizonyos hányadáért küldünk nekik igazi, fasza, magyar gyalut! 🙂
    Párszor átrángatják a pályán, aztán ki is pipálhatják az action plan első részét! 🙂

  17. szasa Says:

    Addig míg nem oldják meg, hogy 60 körön keresztül – vagy amennyi éppen az aktuális pályán a teljesítendő körök száma – élvezetes és izgalmas legyen egy futam, és nem csak elvétve minden 3-dik verseny olyan, addig kurvára mindegy, hogy 4 futammal a vége előtt 1 pont van a két világbajnoki aspiráns között. Mert a Forma1 ma nem szól másról, mint megnézni a rajtot, majd a végső sorrendet. Ha szerencsénk van, akkor a futamon eső van, ami megbolondítja a versenyt, vagy épp nincs kedve bekanyarodni Nelsinhonak és bejön a safty car. Ezért mondom, hogy át kellene venni más autóversenyekből már bevett szabályokat. PL: súlyzó készletet rakni az időmérő győztesének a kocsijába, vagy a futam alatt véletlenszerűen locsolni a pályát, esetleg fent Alaszkában rendezni versenyt, ahol a havas-jeges pályán próbálkozhatnának.

  18. Zaphod Says:

    Egyet itt mindenki kurvára elfelejt. Mert jönnek a rossz szabályokkal, pályákkal, esővel, napsütéssel, tapadással, minden szarral.

    Én jól tudom, hogy milyen munkája van egy pilótának abban az autóban. Körről-körre , kanyarról-kanyarra szabályoznia kell a saját autójának viselkedését, miközben baromi erők hatnak az összes testrészére. Láttuk már egyszer, hogy valaki belehalt (Roland Ratzenberger 1994, San Marino). Információkat közölni a csapattal, stratégián gondolkozni, miközben annyival veszel be egy kanyart, mi bármi mással elképzelhetetlen, sőt, még ki sem látsz már rendesen az autóból. Stb, stb, stb. Szóval, kivételes emberek, bárki, bármit is mond.

    Node!
    Mit is felejtettek el ezek az emberek?
    Kockáztatni. Feltenni mindent egy lapra, becsukni a szemet, s arra gondolni, hogy hátha összejön. Túl sok tényezőn kell gondolkodnia egy pilótának, s nem ér rá arra, hogy azt tegye, amiért ott van. Minden eldőlt már a szélcsatornában, az edzésen, és a stratégián, a számításokban. A pilóta mindenhol ott van, mindenben benne van, a teher sokkal nagyobb rajta, mint rég. Hát hol vannak azok az egyéniségek, kikről azt tudod, hogy végigdugta, itta, kártyázta a világot. Kik igazi nagyvilági életet élnek, majd hétvégén beülnek a verdába baromi veszélyesen élni. Mindenki egy előre megtervezett gép, előre megtervezett feladatokkal, jókora teherrel a vállán.
    Ott van ez a Massa gyerek, ki erre a legjobb példa.
    Mi is történt. A kezében érezte a győzelmet, majd jött egy hiba, visszacsúszott az utolsó helyre, majd összeomlott. A profin összerakott program ennyit ért.
    Ellentétben a Räikkönennel. A srác az utolsó előtti helyről feljött az ötödikre. Miért? Talán hiányzik belőle az a gépiesség, mi majd’ mindenkire jellemző. Talán (mondom, talán, mivel nem beszéltem még vele) beleszarik a steril, gépi programokba, s csak azért van az F1-ben, mert szeret gyorsan menni.
    Igen, míg bele nem kötsz, összetörte magát. És? Azért van ott, hogy nyerjen. A győzelemhez kell a kockázat, mi néha veszteségekkel jár.

    És ameddig a pilótákat így nevelik, edzik, génkezelik, addig itt nem lesz az a verseny, mit ti oly nagyon szeretnétek. És az a pláne, hogy ha jobban belegondolok, akkor ti olyan versenyszezont nem is láthattatok, mire nagyon vágytok. Ha versenyt akarsz nézni, akkor sasold a DTM, ETCC, WTCC versenyeit, vagy szeresd mag a MotoGP-t, de az F1-től márpedig ezt fogod kapni. Csillogást, villogást, műanyag profizmust, mi arról szól, hogy ki, s mennyit keres, illetve ki, s mennyi pénzt tud szerezni ahhoz, hogy ottmaradjon.

    Minden más szájtépés erről a versenyfajtáról nem más, mint szájtépés.

  19. szasa Says:

    A Forma1-el az a baj, hogy tipikus példája az európai sport gondolkozásnak; azaz a maradiságnak és a konzervatívizmusnak. Jó példa erre még a futball.
    Azért az a durva, hogy amerika legnépszerűbb sportjában (NFL) nem az a kérdés, hogy legyen videóbíró, vagy ne legyen, vagy legyen pókkamera vagy ne legyen – az idei foci európa bajnokságon a közvetítő cég, hogy döngette a mellét, hogy először a játék történetében pók kamerát használnak foci közvetítésen, míg az NFL-ben kb. 20 éve használják -, hanem a legújabb vívmányuk az, hogy a studióba a szakkommentátor köré vetítik a pálya 3D változatát, az adott szituációt, és megmutatják, hogy ha nem jobbra, hanem balra dobja a labdát az írányító, akkor mi lett volna ha. Mindezt 3D-ben és 3D játékosokkal.
    Ezek után senki ne mondja, hogy mekkora királyság a Forma1. Vicc, hogy egy kibaszott esti versenyre mennyit kellett várni.
    Szóval, ha Mosleyk mernek végre a nézők felé is jobban nyitni, nem csak a hülyeségeiket próbálgatják – gondolok itt arra, hogy műszakilag próbálják korlátozni a csapatokat, hogy izgalmasabb legyen a verseny -, akkor majd izgalmas lesz a futam is, és nem csak a tabellára ránézve kell izgulni, hogy úristen, 3 futammal a vége előtt még bárki lehet világbajnok.

    Azért az sem véletlen, hogy annak idején mikor a Sport1-re bejött a Nascar közvetítés, képes voltam éjfélkor neki állni, és végig nézni egy 4 órás versenyt. Pedig baszki, azok “csak” körbe-körbe mentek egy ovál pályán. Na igen, de azt a fillinget nem tudja visszaadni a Forma1.

  20. rush4you Says:

    tenyésztéssel egyet értek 🙂 valahol ezért bírom én is kimit illetve hamiltont kubicát és még azért van egy kettő itt sztem.
    konzervatív, nem is tudom, oké, de nem akarok a körversenyektől behányni valahogy nem megy.
    egyébként meg éljenek az előttem szóló velem hasonszőrű ortodox motorsport szerető emberek!!
    burkoljuk le az f1ek kerekeit és test-test ellen 😀

  21. Kalty Says:

    To Zap:

    A kockáztatásról csak annyit, hogy teljesen igazad van! kicsit szar a pilóták motivációs rendszere, valahogy emlékeztet a magyar focira; Kimegyek úgy teszek mintha azt csinálnám, amiért fizetnek, aztán leszarom mi a végeredmény, csak meg ne sérüljek!

    Ritka az manapság, amikor a pályán dől el egy-egy futam. Tényleg a matekon múlik minden. Az mekkora királyság lenne ha egy pilóta egyik futamon nyújtott teljesítménye alapján döntené el a csapat, hogy őt vagy a 3. pilótát indítja? Akkor lenne hajtás! Gondolj bele, Hami kényelmesen bekullog mondjuk a 4. (pontot érő) helyen, majd közli vele a csapat: “Kicsit többet vártunk. Küzdhettél volna a dobogóért. Pihenj egy hónapot!” Szerinted mit tolna a köv. futamon???
    Egyébként ez a VB pontversenyt is alaposan kiszínezné. kapásból 30 emberkére kellene szétosztani a pontokat – miközben a konstruktőri VB nem változna -, ami biztosan használna a sportnak!

    Szóval lehetne okosságokat kitalálni, de egy biztos: még jó hogy lassan történnak a változások, mert nem biztos, hogy jó az irány! 🙂

Leave a Reply