Nah, hát akkor itt vannak a hétvégi TuningShow képei. Illetve csak egy pár, mert még mindig nincs kedvem sorozatot csinálni belőlük, s egyébként is kurvaszarok lettek a képek. Asszem nincs több, mit mondhatnék. Majd Kalty ír hozzá valamit, mert ő mindig tud mondani valamit! 😀

TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008TuningShow 2008

Jahh… És mi szóljon, ha nem a jó öreg Prodigy… 😉

No Responses to “Tuning Show 2008”

  1. Zaphod Says:

    Naaaa…. itt vannak a képek!
    Semmi komment, vagy miafaszom….
    😉

  2. aniss Says:

    🙂
    Nyugiii, előbb tán megnézem 🙂

  3. Kalty Says:

    Én kérek elnézést…

    …követelőzők, oszt semmi!

    Az a helyzet, hogy az irodába elég kegyetlen a net és nem mindig van hangulatom kivárni a homok lepergését, itthon pedig akad egyéb elfoglaltságom is…
    … bár ez a kutyát nem érdekli. .D

    Szóval Tuning Show:

    Először is hálát kell rebegnem annak az ismeretlennek, aki váratlanul lemondta a show látogatását, így Zaphod kénytelen volt engem játszattni a kispadról. Thanx!
    Nekem ez volt az első ilyen az életemben, de Zap kolléga, mint tapasztalt “Show visitor” ügyesen bevitt a tutiba. Ebből adódik az is, hogy neki voltak ismerős verdák, én meg mindenhol csorgattam a nyálam.
    Szerintem a képekhez sokat nem lehet hozzátenni. Komoly gépeket pakoltak ki – én a Shelby előtt élveztem egy kétszer, Zap a sárga Hondára izgult látványosan (a lányokat nem is vette észre) -, és jó volt látni, hogy országon belül is lehet jó tuning cégeket találni, legyen szó optikai, teljesítmény vagy hangtechnika tuningról.
    Ugyanakkor volt pár csúnyán összegányolt verda, amin látszott a jó alapkoncepció, de a kivitelezés nagyon trééééé módon sikeredett. Ezek szerintem inkább csak a látvány miatt kerültek bele a palettába. Asszem, egy Honda volt, ami szemre agyon volt tuningolva, de Zap kiszúrta rajta a használt gyári féktárcsákat. Ettől még mehet, mint a távirat, de nem nagyon áll meg az tuti! 🙂

    Bennem igazából 3 kérdés fogalmazódott meg a show alatt, illetve után:

    – Miért kell tuningolni olyan nevetséges autókat mint pl. a képeken is látható C3? OK, hogy állat mód bír kinézni, biztos megy is ahogy annak kőőő, de akkor is egy C3, ezt pedig alapvető dolgokat determinál!
    – Honnan a picsából van a “népszavazásigenlő magyar polgárnak” ennyi pénze??? Tuti nem olcsó dolog egy verdát szétkapni, telepkolni minden NASA-s cuccal, aztán dobni a küllemére egy design-os grafikát.
    – Ha nekem lenne pénzmagom, akkor mit is tennék az én öreg 620-as Rovarommal? No itt egy kicsit elkalandoztam…

    Utólag átgondolva volt egy ki hiányérzetem, ugyanis nem találtam tuningolt Rover-t. No, ez miért lehet??? 😀

    Jó volt! Bár a lányok lehettek volna kicsit többen kicsit kevesebb ruhában, de így sem panaszkodhattunk! .-)

  4. aniss Says:

    Nos, ugyebár ez nem a minimál béren tengődők szórakozása…, sehol sem az a világon.
    Ide pénz kell, méghozzá nem is kevés.De, ahogy látszik a képeken is,… néhány embernek , úgymond “csak ” pénze van, izlés nuku…
    Belerakhatsz a kocsiba mindent ami csak a pénztárcádon ki fér, ha az öszhang szar, (már bocsánat)…, de itt az öszbenyomás is számít,… nem csak az, hogy mennyit költöttél rá.(Szerintem az itt senkit nem érdekel…)
    Tudom, izlések pofonok…(ja meg azt is, hogy szőke vagyok nő…)
    De akkor is…, hogy a fenébe lehet bugyirózsaszínre pingálni egy kocsit?Pfujjj!
    De azért vannak szép példányok is 🙂
    Szerintem jók a képek,…persze,… mindig lehetne jobb, … mert aki mximalista… 😉

  5. Kalty Says:

    To aniss:

    Nem értelek! A bugyirózsaszín autó teljesen összhangban van! Mindenhol ugyanolyan gusztustalan bugyirózsaszín! 🙂

    Részemről OK, hogy a “gyártók” készítenek egy-egy marketing-koncepciót (mi ezt mind bele tudjuk tenni egy autóba ám!!!), és ezt feltűnően igyekeznek ábrázoltatni. Persze ez is egy átkúrás, de még mindig jobb mint a papírkaszni + filctollal rajzolt műszerfal! 🙂

    Az abnormális, ízléstelen tuning minden a fent említettől eltérő esetben szerintem a sznobizmus egy kiemelkedően látványos materializációja (vagy mi a szar…) 😀

  6. Zaphod Says:

    Naszóval, hogy már én is beugassak:
    Azt kell tudni, vagy nem tudni a tuningról (főleg, ha optikairól van szó), hogy ez sosem a gazdagok „sportja” volt. A gyerkőc fogta élete első autóját, mit a feltört malacperselyből előhullott kincsekből vett meg, majd miután végletekig leharcolta, s nem volt új autóra pénze, így eldzsalt a bontóba, összeszedett más autókból alkatrészeket, azokat feleszkábálta valahogy a verdára, fogott egy ecsetet, és fröcskölt rá valami új szint. Minnyá ott volt egy optikai tuningos gép, mire buktak a csajok. Akkor indult be igazán ez a műfaj, mikor már nem kellett lakatosnak lenned, hogy megformáld a vasat, a bakelitot felváltotta a műanyag, azt pedig az üvegszálas, gyantás cucc, mit házilag, egy jó sablon segítségével már bárki meg el tudott készíteni, és csak a fantázia szabott korlátokat.
    Ha az árakat nézzük, akkor ezt is két csoportra lehet bontani. Van a lúúzer, újgazdag kölök, ki asszongya, hogy az apucitól kapott gépet fel kell tutingolni, mert a szomszéd Bélának is milyen jól néz ki a 206-osa, majd bemegy az első boltba, azt bepakol minden szart, felcsavarozza, azt csodálkozik, hogy a boltban otthagyott 3-4százezer kidobott pénznek tűnik, hiszen csúnya, lóg, de ha valaki beszól, akkor előkerül a kerékkulcs.
    Aztán van az, ki érdeklődik, körbenéz a világban (a hazai boltokat, tuning cégeket messzire kerülve), beszerzi ami kell, s miután szarrá gályázta magát a vas felett, és kifizetett egy vagyont a fényezésre (az egyetlen dolog, mit kénytelen vagy itthon kifizetni, mi horror ár), már ott is áll a gyönyörű vas a garázsban.
    A normális árakat tekintve így, a kedvenc autód újjáépítése még mindig olcsóbb, optikai és teljesítmény tuningot is beleszámítva, minthogy vegyél egy új vasat, mi tucatszám közlekedik az utakon.

    Így szólott a Zap

  7. Kalty Says:

    “A normális árakat tekintve így, a kedvenc autód újjáépítése még mindig olcsóbb, optikai és teljesítmény tuningot is beleszámítva, minthogy vegyél egy új vasat, mi tucatszám közlekedik az utakon.”

    Hmmm. Gondoljuk ezt végig.

    Adva van ugye a 620-as Rovar. Mondjuk beesik nekem valahonnan feleslegeses pár milla. Azon agyalok, hogy vegyek-é egy Honda Accord-ot a szalonból, vagy tuningoljam a régóta imádott Rovart. A Honda adott, mi kőő a Rovarhoz???

    – Sérült karosszériaelemek cseréje, átalakítása, első-hátsó lökhárító csinosítás, lámpák cseréje
    – 16″-os kerekek gumikkal (természetesen téli-nyári)
    – Brembo fékrendszer (meg is kell állni valahogy)
    – Teljes villamossági rendszer csere.
    – Kéne bele egy nagyobb motor is, mert a jelenlegi 100HP elég karcsú a nagy kasznihoz. Mivel hely van bőven, gondolkozzunk egy V6 3.0 Range Rover D mociban (már csak az azonos “vércsoport” miatt is)
    – Az említett erőforráshoz egy tisztességes váltó is dukál, mert a mostanit az első gázfröccsnél szertetépetném, de automatáról szó sem lehet.
    – Elektronika. Imádom a mecha verdát de egy tisztességes hangrendszer elférne benne. Nem kell, hogy szétlökje az autót a basszus csak tisztán szóljon. No meg egy korrekt navi rendszer.
    -Ha már bent vagyunk ráférne egy kárpitozás, illetve egy bőrözés a komplett belső térre.
    – Üvegelemek cseréje, ablakemelő javítás stb.
    – Fényezzük le a vasat csak úgy grafika nélkül, és krómoztassuk amit lehet.
    – Tegyünk még rá egy egyedi rendszámot (az már nem tétel) aztán mehetünk vizsgáztatni.

    No nagyjából ennyi. Lehet, hogy nem vagyok tisztában az árakkal, de szerintem nem jönnék ki sokkal olcsóbban.

  8. Zaphod Says:

    Nahh… ha valaki azt mondja rám még egyszer, hogy a végletek embere vagyok, azt …. átküldöm hozzád! 😀

    Szóval, itten a hangsúly, bár nem volt elégséges, a kedvenc autód átalakításán volt. Kedvenc azt jelenti, hogy ameddig nem ment el mellettem az új, 4ajtós Honda civic Tipe-R, mit én eddig úgy tudtam, hogy csak japcsi piacra szántak, még mindig a 92-96 közötti Hondák voltak a kedvenceim.
    És bizonyára vannak így egy páran a világban, kiknek nem jönnek be az új formák, az egy kaptafára készült vasak. (Hozzáteszem, hogy pl. a Hondánál már nem is gyártanak olyan erős/pörgős motorokat, mint pl. 10éve.)
    De a tetszés itt ugyebár pénztárcafüggő erősen, mert kinek van pénze egy 8millás új Hondára…
    Hát akkor nézzük azt a Rovart úgy, hogy nem dzsalunk az e-bay –re (Tök jó, hogy hasonló áraink vannak, s ha kell, akkor még egymás bontóiból is tudunk vásárolgatni). 😀
    Első-hátsó lökösök, küszöb, kerékív spoilerek, hátsó szárny megvan kb. 350-400e. –ből.
    Ültessük meg a kicsikét 4centire, minek darabja 25, vagyis köll rá egy 100-as.
    Dobjunk alá 16-os papucsokat, peres gumikkal, mit úgy 50-ből ki lehet hozni, tehát 200.
    Télire semmit, mert azt csak a hülyék teszik. Oda maradhat a gyári cucc.
    Motorhoz hozzányúlni? Főleg cserélni? Meg pluszban bedobni egy új váltót? Ha ilyen nagy átalakításra vágyik az ember, akkor az a kedvenc már nem is nagy kedvenc. De mondjuk erősítsünk rajta egy csöppet. Full kipupogórendszer, és szívórendszer csere, mi kb. 250.
    Kárpit. Takarítsd ki, basszus, azt előjön a gyári cucc, hidd el. Egyébként sem tudom, hogy a Rovart minek kárpitoznád oly nagyon, mivel simán felveheti a versenyt az új autókkal. Erre passzolom az árakat. Bedobsz valami tuti üléshuzatot, kicseréled a váltó-, kézifékkarokat (szigorúan utángyártott momo –ra) ;-), esetleg a kormányt is, ha légzsákmentes, azt jóccakát.
    Kell a HiFi. Erre a Surányi ad jó választ. Fel kell dzsalni a weboldalára, s lehet érdekes dolgokat tanulni tőle. Főként arról, hogy senkinek nem kell megvenni a full márkás rendszereket. Lehet óccsóért olyat összerakni, mi csúnyán odaver azoknak a csillogó márkajelzéseknek.
    Kapjon egy fényt a verda. Ha jó fényezőt találsz, akkor elemenként 20-25e. a cucc, anyaggal egyetemben (mondom, ha jót találsz, mi nekem összejött).
    Tehát, a konklúzió az, hogy ha nem nyúlsz a motorba, nem köll könnyített főtengely, turbórendszer, versenykomputer, nem akarsz mérőpadokat használni, illetve azok óradíját kifizetni, nem indulsz legális, vagy illegális gyorsulási versenyeken, akkor úgy 1.3 – 1.5 millából megúszod az autód tuningolását, és jó páran elcsöppennének, ha meglátnak az utakon.
    És mindjárt nem 7.3 millió, mi felkúszhat 8-ig is, egy új Accord-ra.

  9. Zaphod Says:

    Jahhh…. És én valahogy nem érzek vágyat arra, hogy ezért bármit is lecseréljek. Egy ezerkettes ladában több vadság. és izgalom van, mint az új Accordban.
    Ezért viszont sokmindent megadnék. És a cikk hozzá.

  10. Kalty Says:

    Zap! Egy csöppet megint elbeszélünk egymás mellett.

    Szerintem nézd meg megint a képeket és vizsgálódjáá, melyikben van 300.000 km-et futott motor (+váltó) és gyári kárpit. Ha ezt esetleg nem találnád meg, gondolkozzááá azon, hogy a C3 tuningból hány Hondát vehetnél magadnak…

    Tiszta????

  11. rush4you Says:

    szevasztok, hát persze,hogy megmozgatott ez a post és első beszólásomnak ez jó is lesz 🙂 na szóval, én nem vagyok nagy tuning párti. pl nagy zene minek az autóba? én mint haladó hifista aztat mondom erre autóhifi?? muhaha! na jó ha már ez akkor hangminőség, ez egyértelmű, na jó legyen ezt bevarázsolom a focusomba ( hehe ) kiöntöm bitumennel, csillapítva, aztán egy láda sörrel csalogatnak ki, hogy ne a parkolóban hallgassak zenét? kaszni tuning szép, ha visszafogott és a részletek vannak előtérbe hozva, lángnyelvek vagy suzukin stoki szpoljler fából az nevetséges. a mustang valóban ott van, egy ilyet be kéne vállalni ecce. C3nak tényleg prés kell 🙂

  12. szasa Says:

    fasznak kell tuningolni? beleteszek 1-2 millát, oszt az első barom állat a jobb kezes utcánál lezúz? vagy álljon a kocsi garázsba, és csak trélerrer mozgasam?
    sosem értettem a tunning buzikat. 😀

  13. Zaphod Says:

    Szasa!
    Akkor 20forintos kínai szandinál nehogy vagyél jobbat, mert kár besározni a 15ezres NIKE-t… 😀
    Haggyadmááá…..

  14. szasa Says:

    wazze, de a kína papucsomat nem zúzzák le.

    legfeljebb az én fejemen az asszony. de az más tészta.

  15. Zaphod Says:

    Elképzelem azokat a lesben álló, ravasz és galád roncsderbiseket, kik csak arra várnak, hogy egy tuning verda megjelenjen az utakon, hogy jól le tudják zúzni… 😀
    De akkor alattam miért vágtak totálkárra már két autót? Pedig nem is volt rajtuk semmi optikai, vagy motorikus átszabás…. Faszba!

    Mindent át kell értékelnem magam körül…. 😉

  16. szasa Says:

    ugye, hogy ugye. mondjuk engem még nem zúztak le, de én már mást kétszer is….bár egyik sem volt tuning cucc.

  17. Zaphod Says:

    Jajj, még ezt akartam feldobni ide, csak mindig elfelejtem! 🙁
    Tehát, így is nézhet ki a vasad, Kalty! 😀
    Rover.

  18. Kalty Says:

    Na azért ez odabasz! 🙂

    Ez Rovar kurván össze van rakva, thanx a képért. Nagyjából sejted miről beszélek!

    Állat!

Leave a Reply